fbpx
Sportshunter Γίνε μέλος εδώ!

Sportshunter

TI EINAI TO PILATES

Η τεχνική Pilates είναι ένα σύστημα εξάσκησης με στόχο τη διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης και τη βελτίωση της στάσης του σώματος ώστε αυτό να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις καθημερινές εργασίες και ασχολίες.

Το σύστημα εξάσκησης Pilates το οποίο αναπτύχτηκε κατά τη δεκαετία του 1920, συνδυάζει επιρροές από τη φιλοσοφία της Ανατολής και μεθόδους ασκήσεων της Δύσης. Απευθύνεται σε όλους ανεξάρτητα από ηλικία, βάρος ή φυσική κατάσταση, ακόμη και σε εκείνους που δεν έχουν προηγουμένως ακολουθήσει κάποιο πρόγραμμα άσκησης.

Με την εξάσκηση Pilates δυναμώνουν και τεντώνουν οι μύες, βελτιώνεται η ευλυγισία και η ισορροπία του σώματος ενώ ενισχύεται ο κεντρικός κορμός με την ενεργοποίηση των κοιλιακών μυών, οι οποίοι κατευθύνουν τις διάφορες κινήσεις του σώματος και των άκρων. Κατά την εκπαίδευση δίνεται έμφαση στην αναπνοή, τη συγκέντρωση της σκέψης, την αναγνώριση των δυνατοτήτων του σώματος αλλά και των αδυναμιών του ώστε αυτές να αντιμετωπιστούν και να ενισχυθεί ο οργανισμός αποκαθιστώντας την ισορροπία του.

Παράλληλα, με την ξεχωριστή άσκηση των μυών, διαμορφώνεται το σχήμα του σώματος το οποίο γίνεται πιο δυνατό και σφριγηλό.

Η βασική αρχή των ασκήσεων Pilates είναι ότι αυτές δεν πρέπει να είναι τυποποιημένες. Το πρόγραμμα των ασκήσεων προσαρμόζεται κάθε φορά στις ανάγκες του κάθε ατόμου και είναι ανάλογο της ηλικίας του, της σωματικής του διάπλασης, των δυνατοτήτων του και της φυσικής του κατάστασης.


TI EINAI TO PILATES

Η τεχνική Pilates είναι ένα σύστημα εξάσκησης με στόχο τη διατήρηση της καλής φυσικής κατάστασης και τη βελτίωση της στάσης του σώματος ώστε αυτό να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις καθημερινές εργασίες και ασχολίες.

Το σύστημα εξάσκησης Pilates το οποίο αναπτύχτηκε κατά τη δεκαετία του 1920, συνδυάζει επιρροές από τη φιλοσοφία της Ανατολής και μεθόδους ασκήσεων της Δύσης. Απευθύνεται σε όλους ανεξάρτητα από ηλικία, βάρος ή φυσική κατάσταση, ακόμη και σε εκείνους που δεν έχουν προηγουμένως ακολουθήσει κάποιο πρόγραμμα άσκησης.

Με την εξάσκηση Pilates δυναμώνουν και τεντώνουν οι μύες, βελτιώνεται η ευλυγισία και η ισορροπία του σώματος ενώ ενισχύεται ο κεντρικός κορμός με την ενεργοποίηση των κοιλιακών μυών, οι οποίοι κατευθύνουν τις διάφορες κινήσεις του σώματος και των άκρων. Κατά την εκπαίδευση δίνεται έμφαση στην αναπνοή, τη συγκέντρωση της σκέψης, την αναγνώριση των δυνατοτήτων του σώματος αλλά και των αδυναμιών του ώστε αυτές να αντιμετωπιστούν και να ενισχυθεί ο οργανισμός αποκαθιστώντας την ισορροπία του.

Παράλληλα, με την ξεχωριστή άσκηση των μυών, διαμορφώνεται το σχήμα του σώματος το οποίο γίνεται πιο δυνατό και σφριγηλό.

Η βασική αρχή των ασκήσεων Pilates είναι ότι αυτές δεν πρέπει να είναι τυποποιημένες. Το πρόγραμμα των ασκήσεων προσαρμόζεται κάθε φορά στις ανάγκες του κάθε ατόμου και είναι ανάλογο της ηλικίας του, της σωματικής του διάπλασης, των δυνατοτήτων του και της φυσικής του κατάστασης.


Πού θα μας βρείτε;

Κάντε κλικ για να δείτε το χάρτη

Pilates & Garuda Studio

Διεύθυνση: Αθανασίου Διάκου 24,
Κηφισιά

Τηλ. Επικοινωνίας: Τηλέφωνο »
Πώς να έρθετε: Οδηγίες »