fbpx
Sportshunter Γίνε μέλος εδώ!

Sportshunter

Τι είναι το TRX;

Το TRX είναι μια μορφή προπόνησης κατά την οποία ο ασκούμενος, με τη βοήθεια ενός ανθεκτικού ιμάντα με λαβές, εκτελεί μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και στις τρεις διαστάσεις, χρησιμοποιώντας το ίδιο το βάρος του σώματός του. Ο ιμάντας αυτός μπορεί να στηριχθεί είτε σε μια σταθερή βάση στο ταβάνι είτε σε μια πόρτα (σπιτιού).

Σε πόσο διάστημα βλέπουμε αποτελέσματα;

Από την πρώτο κιόλας μήνα γίνονται φανερά τα πρώτα αποτελέσματα γενικής ενδυνάμωσης, κυρίως στον κορμό, καθώς το TRX απαιτεί ισορροπία και την συμμετοχή του κορμού (κοιλιακοί-ραχιαίοι) σε όλες τις ασκήσεις προκειμένου να διατηρηθεί η σωστή στάση του σώματος του ασκούμενου.

Τι γυμνάζουμε κυρίως;

Όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος. Λόγω του ασταθούς περιβάλλοντος προπόνησης που οφείλεται στους ιμάντες, αυξάνεται κατακόρυφα ο μεταβολισμός και η παραγωγή αυξητικής ορμόνης, προκαλώντας τα μέγιστα οφέλη στην δύναμη, την μυϊκή υπερτροφία και το κάψιμο λίπους. Ταυτόχρονα βελτιώνεται η δύναμη του κορμού μας και των σταθεροποιητών μυών γύρω από τις αρθρώσεις αναπτύσσοντας σταθερότητα και ισορροπία σε όλο το σώμα.

Το είδος προπόνησης μπορεί να διαφοροποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του ασκούμενου ενώ οι ασκήσεις μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε ασκήσεις δύναμης, σταθεροποίησης, ιδιοδεκτικότητας, κινητικότητας, αντοχής ή και συνδυασμό όλων των παραπάνω για την επίτευξη της μυϊκής ενδυνάμωσης, βελτίωση ισορροπίας, βελτίωση ελαστικότητας, μυϊκής αντοχής, σύσφιξης και απώλειας βάρους.


Τι είναι το TRX;

Το TRX είναι μια μορφή προπόνησης κατά την οποία ο ασκούμενος, με τη βοήθεια ενός ανθεκτικού ιμάντα με λαβές, εκτελεί μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και στις τρεις διαστάσεις, χρησιμοποιώντας το ίδιο το βάρος του σώματός του. Ο ιμάντας αυτός μπορεί να στηριχθεί είτε σε μια σταθερή βάση στο ταβάνι είτε σε μια πόρτα (σπιτιού).

Σε πόσο διάστημα βλέπουμε αποτελέσματα;

Από την πρώτο κιόλας μήνα γίνονται φανερά τα πρώτα αποτελέσματα γενικής ενδυνάμωσης, κυρίως στον κορμό, καθώς το TRX απαιτεί ισορροπία και την συμμετοχή του κορμού (κοιλιακοί-ραχιαίοι) σε όλες τις ασκήσεις προκειμένου να διατηρηθεί η σωστή στάση του σώματος του ασκούμενου.

Τι γυμνάζουμε κυρίως;

Όλες τις μυϊκές ομάδες του σώματος. Λόγω του ασταθούς περιβάλλοντος προπόνησης που οφείλεται στους ιμάντες, αυξάνεται κατακόρυφα ο μεταβολισμός και η παραγωγή αυξητικής ορμόνης, προκαλώντας τα μέγιστα οφέλη στην δύναμη, την μυϊκή υπερτροφία και το κάψιμο λίπους. Ταυτόχρονα βελτιώνεται η δύναμη του κορμού μας και των σταθεροποιητών μυών γύρω από τις αρθρώσεις αναπτύσσοντας σταθερότητα και ισορροπία σε όλο το σώμα.

Το είδος προπόνησης μπορεί να διαφοροποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του ασκούμενου ενώ οι ασκήσεις μπορούν να κατηγοριοποιηθούν σε ασκήσεις δύναμης, σταθεροποίησης, ιδιοδεκτικότητας, κινητικότητας, αντοχής ή και συνδυασμό όλων των παραπάνω για την επίτευξη της μυϊκής ενδυνάμωσης, βελτίωση ισορροπίας, βελτίωση ελαστικότητας, μυϊκής αντοχής, σύσφιξης και απώλειας βάρους.


Πού θα μας βρείτε;

Κάντε κλικ για να δείτε το χάρτη

Health and Fitness Club

Διεύθυνση: Αγίου Ιερόθεου 46β,
Περιστέρι

Τηλ. Επικοινωνίας: Τηλέφωνο »
Πώς να έρθετε: Οδηγίες »