fbpx
SportsHunter

SportsHunter

instagram
facebook
website
  χάρτης
τηλέφωνο
Αρχική Φωτογραφίες

Α. Ειδικό τμήμα για παιδιά 1 – 3 ετών με ενεργή συμμετοχή γονέων

Περιεχόμενο Εργαστηρίου:

  • Ρυθμικά τραγουδάκια και ρίμες με ποικιλία ρυθμών και τόνων
  • Μουσικοκινητικές δραστηριότητες
  • Ακροάσεις ηχογραφημένης μουσικής
  • Αναγνώριση παραμυθιών με μουσική συνοδεία
  • Ρυθμική άσκηση με τα κρουστά όργανα και ηχομιμητικές κινήσεις  (χτυπήματα στο σώμα)
  • Κίνηση μέσω των παιχνιδιών και των ρυθμικών ασκήσεων

Η διάρκεια του μαθήματος είναι 45′ (μία φορά την εβδομάδα) και το κάθε παιδί συνοδεύεται από έναν γονέα όπου συμμετέχει ενεργά στις δραστηριότητες σαν ”συμπαίκτης”! Με αυτόν τον τρόπο, το ενδιαφέρον του παιδιού αυξάνεται λόγω της φυσικής του επιθυμίας για μίμηση και ακολουθία του γονέα. Παίρνοντας την ίδια γνώση με τα παιδιά τους, και έχοντας συμπράξει μαζί τους, οι γονείς μπορούν να την εφαρμόσουν και σε άλλες στιγμές όταν θέλουν να παίξουν και να διασκεδάσουν με το παιδί τους. Έτσι δίνεται η ευκαιρία στους γονείς να ανακαλύψουν νέους τρόπους επικοινωνίας μέσα σ’ ένα κλίμα χαράς και δημιουργίας!

Β. Τμήμα για παιδιά 3,5 – 7 ετών

Περιεχόμενο Εργαστηρίου:

  • Μουσικές δραστηριότητες για να γνωρίσουμε τις μουσικές έννοιες της έντασης, του ύψους, της χροιάς και της ταχύτητας
  • Ακρόαση μουσικής από όλα τα είδη της μουσικής έκφρασης
  • Γνωριμία με τα όργανα της παραδοσιακής και δυτικής μουσικής
  • Φωνητική ακρόαση με τραγούδι
  • Εκμάθηση ενός κρουστού οργάνου (μεταλλόφωνο)
  • Ρυθμική άσκηση με τα κρουστά όργανα και ηχομιμητικές κινήσεις  (χτυπήματα στο σώμα)
  • Κίνηση μέσω των παιχνιδιών και των ρυθμικών ασκήσεων
  • Οργανωμένες παρουσιάσεις με τραγούδι. κίνηση και συνοδεία μουσικής με όργανα σε διάφορα θέματα παραμυθιών

Η διάρκεια του μαθήματος είναι 60′, μία φορά την εβδομάδα.

 

Τι κερδίζουν τα παιδιά από τη μουσικοκινητική:

  • Συναισθηματικά: Το παιδί αναπτύσσει μια γλώσσα επικοινωνίας μοναδική και μη γλωσσική, αφού η γλώσσα των ήχων του επιτρέπει να εκφράζει τις δικές του συναισθηματικές ανάγκες και να επικοινωνεί.
  • Πνευματικά: Η κατανόηση, η ακρόαση, η δημιουργία ή η εκτέλεση της μουσικής απαιτούν πνευματική διεργασία και εφαρμογή ποικίλων πνευματικών λειτουργιών.

Λίγα λόγια για τη Μουσική Αγωγή:

  • Η μουσική επενεργεί άμεσα στον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου. Ιδιαίτερα όταν ο κόσμος αυτός είναι εύπλαστος και ευαίσθητος όπως των παιδιών η σημασία της είναι πολύ μεγάλη. Με τη μουσική εκφράζουμε συναισθήματα θετικά ή αρνητικά, πράγμα το οποίο συντελεί στην ανάπτυξη μιας ισορροπημένης προσωπικότητας. Στόχος στη μουσική εκπαίδευση είναι η ευχαρίστηση που παίρνουν τα παιδιά από τη μουσική,  η ευαισθησία που αναπτύσσεται σε αυτά και η πειθαρχία που αποκτούν από τη συμμετοχή τους σε μουσικές δραστηριότητες.
  • Με την ευκαιρία της ομαδοσυνεργατικότητας, , που προσφέρει η μουσική, το παιδί μπορεί να ασχοληθεί με διάφορες δραστηριότητες. Σε κάποιες από αυτές όπως τραγούδι, κίνηση, ρυθμός κ.α., το παιδί θα γνωρίσει σίγουρα την επιτυχία, πράγμα που θα του δώσει αυτοπεποίθηση. , που προσφέρει η μουσική, το παιδί μπορεί να ασχοληθεί με διάφορες δραστηριότητες. Σε κάποιες από αυτές όπως τραγούδι, κίνηση, ρυθμός κ.α., το παιδί θα γνωρίσει σίγουρα την επιτυχία, πράγμα που θα του δώσει κοινωνικοποίηση.
  • Η μουσική είναι ένα ισχυρό μέσο που ενθαρρύνει ένα κλειστό παιδί να επικοινωνήσει με τον κόσμο γύρω του και του δίνει τη δυνατότητα να κεντρίσει τη φαντασία του και να του αποκαλύψει άγνωστες δημιουργικές δυνάμεις.
  • Οι μουσικές δραστηριότητες όπως η κίνηση, παιχνίδια με τραγούδι ή εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου ασκούν το παιδί στην αυτοπειθαρχία, στον έλεγχο και συντονισμό των κινήσεων του.

Μουσικοκινητική Αγωγή

instagram
facebook
website
  χάρτης
τηλέφωνο

Α. Ειδικό τμήμα για παιδιά 1 – 3 ετών με ενεργή συμμετοχή γονέων

Περιεχόμενο Εργαστηρίου:

  • Ρυθμικά τραγουδάκια και ρίμες με ποικιλία ρυθμών και τόνων
  • Μουσικοκινητικές δραστηριότητες
  • Ακροάσεις ηχογραφημένης μουσικής
  • Αναγνώριση παραμυθιών με μουσική συνοδεία
  • Ρυθμική άσκηση με τα κρουστά όργανα και ηχομιμητικές κινήσεις  (χτυπήματα στο σώμα)
  • Κίνηση μέσω των παιχνιδιών και των ρυθμικών ασκήσεων

Η διάρκεια του μαθήματος είναι 45′ (μία φορά την εβδομάδα) και το κάθε παιδί συνοδεύεται από έναν γονέα όπου συμμετέχει ενεργά στις δραστηριότητες σαν ”συμπαίκτης”! Με αυτόν τον τρόπο, το ενδιαφέρον του παιδιού αυξάνεται λόγω της φυσικής του επιθυμίας για μίμηση και ακολουθία του γονέα. Παίρνοντας την ίδια γνώση με τα παιδιά τους, και έχοντας συμπράξει μαζί τους, οι γονείς μπορούν να την εφαρμόσουν και σε άλλες στιγμές όταν θέλουν να παίξουν και να διασκεδάσουν με το παιδί τους. Έτσι δίνεται η ευκαιρία στους γονείς να ανακαλύψουν νέους τρόπους επικοινωνίας μέσα σ’ ένα κλίμα χαράς και δημιουργίας!

Β. Τμήμα για παιδιά 3,5 – 7 ετών

Περιεχόμενο Εργαστηρίου:

  • Μουσικές δραστηριότητες για να γνωρίσουμε τις μουσικές έννοιες της έντασης, του ύψους, της χροιάς και της ταχύτητας
  • Ακρόαση μουσικής από όλα τα είδη της μουσικής έκφρασης
  • Γνωριμία με τα όργανα της παραδοσιακής και δυτικής μουσικής
  • Φωνητική ακρόαση με τραγούδι
  • Εκμάθηση ενός κρουστού οργάνου (μεταλλόφωνο)
  • Ρυθμική άσκηση με τα κρουστά όργανα και ηχομιμητικές κινήσεις  (χτυπήματα στο σώμα)
  • Κίνηση μέσω των παιχνιδιών και των ρυθμικών ασκήσεων
  • Οργανωμένες παρουσιάσεις με τραγούδι. κίνηση και συνοδεία μουσικής με όργανα σε διάφορα θέματα παραμυθιών

Η διάρκεια του μαθήματος είναι 60′, μία φορά την εβδομάδα.

 

Τι κερδίζουν τα παιδιά από τη μουσικοκινητική:

  • Συναισθηματικά: Το παιδί αναπτύσσει μια γλώσσα επικοινωνίας μοναδική και μη γλωσσική, αφού η γλώσσα των ήχων του επιτρέπει να εκφράζει τις δικές του συναισθηματικές ανάγκες και να επικοινωνεί.
  • Πνευματικά: Η κατανόηση, η ακρόαση, η δημιουργία ή η εκτέλεση της μουσικής απαιτούν πνευματική διεργασία και εφαρμογή ποικίλων πνευματικών λειτουργιών.

Λίγα λόγια για τη Μουσική Αγωγή:

  • Η μουσική επενεργεί άμεσα στον ψυχικό κόσμο του ανθρώπου. Ιδιαίτερα όταν ο κόσμος αυτός είναι εύπλαστος και ευαίσθητος όπως των παιδιών η σημασία της είναι πολύ μεγάλη. Με τη μουσική εκφράζουμε συναισθήματα θετικά ή αρνητικά, πράγμα το οποίο συντελεί στην ανάπτυξη μιας ισορροπημένης προσωπικότητας. Στόχος στη μουσική εκπαίδευση είναι η ευχαρίστηση που παίρνουν τα παιδιά από τη μουσική,  η ευαισθησία που αναπτύσσεται σε αυτά και η πειθαρχία που αποκτούν από τη συμμετοχή τους σε μουσικές δραστηριότητες.
  • Με την ευκαιρία της ομαδοσυνεργατικότητας, , που προσφέρει η μουσική, το παιδί μπορεί να ασχοληθεί με διάφορες δραστηριότητες. Σε κάποιες από αυτές όπως τραγούδι, κίνηση, ρυθμός κ.α., το παιδί θα γνωρίσει σίγουρα την επιτυχία, πράγμα που θα του δώσει αυτοπεποίθηση. , που προσφέρει η μουσική, το παιδί μπορεί να ασχοληθεί με διάφορες δραστηριότητες. Σε κάποιες από αυτές όπως τραγούδι, κίνηση, ρυθμός κ.α., το παιδί θα γνωρίσει σίγουρα την επιτυχία, πράγμα που θα του δώσει κοινωνικοποίηση.
  • Η μουσική είναι ένα ισχυρό μέσο που ενθαρρύνει ένα κλειστό παιδί να επικοινωνήσει με τον κόσμο γύρω του και του δίνει τη δυνατότητα να κεντρίσει τη φαντασία του και να του αποκαλύψει άγνωστες δημιουργικές δυνάμεις.
  • Οι μουσικές δραστηριότητες όπως η κίνηση, παιχνίδια με τραγούδι ή εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου ασκούν το παιδί στην αυτοπειθαρχία, στον έλεγχο και συντονισμό των κινήσεων του.

Πού θα μας βρείτε:

Κάντε κλικ για να δείτε το χάρτη

Υδρία ΟΑΚΑ

Διεύθυνση: ΟΑΚΑ,


Τηλ. Επικοινωνίας: Τηλέφωνο »
Πώς να έρθετε: Οδηγίες »

Επικοινωνία με

Το μήνυμά σας στάλθηκε επιτυχώς!
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!
Συνέβη κάποιο σφάλμα, παρακαλώ δοκιμάστε ξανά.
Παρακαλώ συμπληρώστε το Όνομα
Παρακαλώ συμπληρώστε το Επώνυμο
Παρακαλώ συμπληρώστε ένα έγκυρο Email
Παρακαλώ συμπληρώστε ένα έγκυρο τηλέφωνο
Παρακαλώ επιλέξτε πακέτο προσφοράς
Παρακαλώ συμπληρώστε το μήνυμά σας
*Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικά
Επικοινωνήστε μαζί μας!